GarantiOrdningen for festmusik

Ofte stillede spørgsmål til GarantiOrdningen for festmusik

  • Hvornår kan man klage?
    Man kan klage hvis et medlem ikke har levet op til de forventninger det har givet inden engagementet.
  • Hvordan klager man?
    Man sender en mail til ledelsen med en beskrivelse af forløbet, fra aftaleindgåelse til engangementet er slut.
    Vedlagt dokumentation i form af kopier af mails og skriftlige aftaler, gerne også video og billeder.
  • Hvordan afgøres en klage?
    Ledelsen hører de involverede parter og eventuelle vidner og afgør sagen på baggrund heraf.
  • Hvad kan erstatningen være?
    Erstatningen kan højst udgøre betalingen for engagementet og højst 10.000 kr pr. sag.
  • Bliver klagen offentliggjort?
    Alle klager bliver offentliggjort på hjemmesiden her i deres helhed.
  • Hvordan bliver man medlem?
    Man melder sig ind på musiker.dk og søger derfra.